کمپانی Carlton، متخصص در طراحی و ساخت اره های موتوری و زنجیرهای تیغه اره، یکی از تولید کنندگان پیشرو در تکنولوژی های نوین و پیشرو در این زمینه می باشد. این کمپانی با به کار گیری خلاقانه ترین و به روز ترین دانش مهندسی، توانسته است مشکلات زنجیرهای موجود در بازار، از جمله کند شدن مداوم، خوردگی، شکستگی و... را رفع نماید. در این مطلب به برخی از ویژگی های زنجیرهای Carlton اشاره شده است. 

آلیاژ نیکل و فولاد

تمامی قطعات زنجیرهای Carlton از جمله اتصالات متحرک و محافظ و همچنین قسمت های برنده از آلیاژ فولادی مخصوصی ساخته شده اند. به کار گیری این مهندسی منحصر به فرد در زنجیرهای carlton باعث شده است تا این زنجیرها ویژگی هایی نظیر استحکام فوق العاده، مقاومت در برابر خوردگی و انعطاف‌پذیری در مناطق آب و هوایی مختلف از مناطق گرم استوایی تا سرد زمستانی را داشته باشد.

1-     صفحه ساخته شده از کروم صنعتی

تمام تیغه‌های زنجیر Carlton از کروم صنعتی آبدیده ساخته شده است. همین فرآیند، باعث می‌شود تا زنجیرهای Carlton نسبت به دیگر زنجیرها کیفیت نگهدارندگی بالاتری داشته باشد و در نتیجه تیغه‌های زنجیر به مدت بیشتری تیز بمانند.

2-     تیغه‌های بسیار تیز

برخلاف تمام زنجیرهای موجود در بازار، زنجیرهای Carlton بلافاصله پس از نصب قابل استفاده هستند وپیش از استفاده، نیازی به تیز کردن ندارند.

3-     روغنکاری تزریقی

روغن تزریق شده به میخ پرچ های زنجیرهای Carlton به کاهش فرسایش قطعات در حین کارکرد دستگاه کمک می‌کند. این امر منجر به افزایش طول عمر قطعات زنجیر می شود.