نخ مارپیچ

نخ های مارپیچ به جهت ساختار ظاهری خود، امکان خورد کردن چند مرحله ای یا توربوچاپ (turbo chop) علوفه را فراهم می کنند. این نخ ها، که مطابق با اصول زیست محیطی طراحی شده اند، با استفاده از خاصیت آیرودینامیکی بالای خود امکان نفوذ هوا را فراهم نموده و ویژگی های منحصر به فردی را برای کاربر به وجود می آورد. 

نخ های مارپیچ، به دلیلی صرفه جوبی در مصرف انرژی، کارایی فوق العاده ای در علف زن های برقی و شارژی به جا می گذارند. مقاومت به شکستگی  از ویژگی های این نخ می باشد. بهترین مورد استفاده از این نخ در کارهای سنگین که چالش آلودگی صوتی مد نظر است، می باشد.

  •         ویژگی توربوچاپ، کار بی صداتر دستگاه را فراهم می کند.

امروزه مباحث زیست محیطی و آلودگی صدا، در تمام جوامع دارای اهمیت چشمگیری می باشد که استفاده از نخ های با مقطع ساده را با محدودیت مواجه می سازد. در نتیجه با توسعه نخ های توربوچاپ، نیاز کاربران دستگاه های علف زن را بر طرف نموده ایم.

  •        توربوچاپ یعنی صرفه جویی!

تست های مختلفی که بر روی نخ های با ویژگی توربوچاپ انجام گرفته است، حاکی از کاهش دور موتور و در نتیجه افزایش عمر مفید دستگاه در حین کار با این مدل نخ می باشد.

 

 

  •    لرزش کمتر
  •        افزایش عمر مفید دستگاه

نخ های توربوچاپ، که مطابق با بالاترین درجه استحکام کمپانی Speed France طراحی و تولید شده اند،  مقاومت ویژه ای در برابر اصطکاک دارند. 

نخ های تیتانیوم

نخ تیتانیوم با سطح مقطح گرد و چهارگوش  coex

نخ های تیتانیوم با ترکیب دو ماده با ویژگی های مختلف، انقلابی را در حوزه برش علوفه با نخ های تک رشته ای ایجاد کرده است. همچنان که هسته سخت این نخ ها مقاومت بالایی را در برابر شکستگی ایجاد می کند، پوشش مقاوم آن از گره خوردگی، فرسایش  و پارگی نخ جلوگیری می کند. بنابراین مواد ترکیبی استفاده شده در ساخت این نخ ها، مقاومت و کارآیی بسیار زیادی را به وجود می آورد. تست های انجام شده بر روی نخ های تیتانیوم، 30% دوام بیشتر این نخ ها در مقایسه با نخ های رایج را گزارش کرده اند.

اگر می خواهید نخی مقاوم را استفاده کنید به دنبال نخ تیتانیوم بروید. نخ تیتانیوم با مغزی مقاوم و پوسته ضد فرسایش خود، ویژگی ترکیبی دوگانه ای را ایجاد می کند. برای برش علوفه با قطر متوسط، می توانید از این نخ استفاده کنید. با استفاده از این نخ در برش علوفه متوسط، می توانید برشی تمیز و حرفه ای  را در باغات کوچک و فضاهای سبز به جای گذارید. 

نخ دندانه دار Nylsaw

نخ دندانه دار با ترکیب مواد اولیه با درجه بالای HD (بسیار با دوام)، به منظور انجام برشی با کیفیت توأم یک نخ خوب و یک تیغه مضرس طراحی شده است. این ویژگی ترکیبی به کاربران اجازه می دهد تا به خوبی بتوانند در زمینهای با تراکم بالای علوفه کار کنند.

لبه تیز نخ های Nylsaw برشی تمیز از علوفه را به جا می گذارد. همین امر، از تغییر رنگ علوفه پس از برش، که اغلب در نخ های قدیمی اتفاق می افتد اجتناب می کند. Nylsaw، حتی امکان برش با کیفیت علوفه جوان با طول کم را نیز فراهم می کند. 

نخ های دندانه دار با لبه های اره مانند خود برای حذف پاجوش ها و علوفه زمینهای پرپشت مناسب می باشند. 

 

ادامه این مطلب را در اینجا بخوانید.